Zasady współpracy
Współpraca między Kancelarią a Klientem możliwa jest w oparciu o umowę stałej obsługi prawnej bądź w oparciu o umowę zlecenia prowadzenia konkretnego postępowania.
W celu umożliwienia dostępu do profesjonalnej pomocy prawnej jak największej liczbie osób ceny świadczonych usług kształtowane są w sposób elastyczny uwzględniający możliwości finansowe Klientów oraz zakres świadczonej pomocy.
Zważywszy na fakt, że każda sprawa ma swój niepowtarzalny charakter, a nakład pracy jest uzależniony od wielu aspektów, honorarium jest ustalane indywidualnie podczas spotkania z Klientem.
Cena konkretniej usługi uzależniona jest od:
-
stopnia merytorycznej zawiłości sprawy
-
przewidywanego nakładu pracy
-
oczekiwanego przez klienta terminu wykonania zlecenia
-
wartości przedmiotu sprawy.
Cena usługi określona zostaje po dokonaniu analizy stanu faktycznego i otrzymanej od Klienta dokumentacji. Kancelaria Radcy Prawnego rozlicza się z klientami zarówno według stawki godzinowej, jak również na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego.